هیات فوتبال بندرشرفخانه

جام رمضان 1394
۰۵تیر

سلامی دوباره

با عنایت پروردگار متعال روز چهارم از سری مسابقات جام رمضان بندرشرفخانه (یادواره شهدا وسرداران شهرستان شبستر) به خوبی به پایان رسید.

در بازی نخست تیم دنیز پلاست بندرشرفخانه بر خلاف نتیجه ضعیفی که در بازی قبل به دست آورده بود 5 بر 4 علمی کاربردی شبستر راشکست داد.تیم علمی کاربردی شبستر بازیکنان خوش اخلاق و آینده سازی دارد .

سپس در بازی دوم و هیجان انگیز تیم عقاب شبستر با تلاش بی وقفه بازیکنان خود یونولیت شیخ مرجان را 3 بر 2 شکست داد.

در زیر تصاویر تماشاگران فهیم و مهمان نواز بندرشرفخانه را میبینید که همپای مسئولین در ایجاد فضای دوستانه بین تمامی تیم های حاضر در مسابقات بوده اند.

تماشاگران به پاس علاقه و شور و اشتیاقی که دارند تا ساعات پایانی مسابقات در سالن ورزشی ثارالاه حضور داشته و شب خود را در کنار دوستان و همشهریان خود با تماشای فوتبال به پایان میرسانند و این باعث دلگرمی تمامی مسئولین فوتبال این شهر است که حمایت تماشاگران را میبینند و در کار خود دلسرد نمی شوند.

از طرف تمامی کارکنان در هیئت فوتبال از تک تک این تماشاگران عزیز کمال تشکر و قدردانی رادارم.

لازم به ذکر است بندرشرفخانه تنها برگزار گننده معتبرترین جام ارونق و انزاب از لحاظ کیفی و کمیتی بوده است.

امید است با کمک مسئولین ذیربط حمایتهای لازم و گسترده از مسئولین ورزش این شهر توریستی به عمل بیاید تا بندرشرفخانه جایگاه اصلی خود را در ورزش شهرستان پیدانماید.


تماشاگران

تماشاگران

تماشاگران

تماشاگران

تماشاگران

تماشاگران

تماشاگران

تماشاگران

تماشاگران

در تصویر زیر دقت و حساسیت بیش از حد مسئولین در محاسبه زمان را مشاهده میکنید با انتشار این عکس لازم میدانم توضیحی راجب برخی مسائل بیان کنم.

با اقتدار و پشتکار وتلاش شبانه روزی مسولین هیئت فوتبال بندرشرفخانه همچون اقای ساعی نیا که در راس زحمت کشان این عرصه میباشد در راستای برگزاری مسابقات جام رمضان باعث پایداری مسابقات در سالهای متمادی شده است.

همچنین لازم است به این نکته هم توجه داشته باشید در طی چند سال اخیر تنها تیمی که موفق به کسب مقام اول در مسابقات نشده است تیمهای خود بندرشرفخانه میباشد که این امر بنوبه خود نشانگر پاکی قضاوتهای داوری در این شهر و مسابقاتش میباشد.

زمان گیری دقیق

حاج بهرام مهری از پیشکسوتان و مسئولین برگزاری مسابقات است که همیشه باتجارب گرانبهای خود حامی جوانان زحمتکش این شهر بوده است که برای ایشان و خانواده عزیزشان آرزوی سلامتی و تندرستی را داریم.

همچنین جناب اقای رجب رسول زاده مسئول سالن ورزشی ثارالاه بندرشرفخانه و از مربیان و پیشکسوتان فوتبال میباشند که با حضور ایشان و مدیریت جدید ایشان سالن ورزشی از هر نظر نسبت به گذشته بهتر شده است.ایشان تا پاسی از شب پس از مسابقات در سالن ورزشی زحمت میکشند و بهترین امکانات را در اختیارمان میگزارند.

آقا رجب را با لباس ورزشی در تصویر زیر مشاهده میکنید در کنار ایشان حاج بهرام مهری حضوردارند.

مسئولین

لطفا توجه داشته باشید:

تصاویر را به علت نمایش درسایت باید با حجم و کیفیت پایین به انتشار برسانیم لذا از دوستان عزیز تقاضا دارم اگر تصاویر را با کیفیت کم مشاهده میکنند منتظر باشند احتمالا در پایان مسابقات آرشیوی از سری عکس های این دوره از مسابقات در کیفیت اصلی را برایشان تهیه نموده و در اختیارشان بگزاریم که کار بسیار دشواری است.

عکسبرداری و تهیه آرشیو و انتشار تصاویر در اینترنت از مسابقات برای نخستین بار در طول مسابقات انجام میشود لذا امیدواریم کمی و کاستی های مارا به بزرگی خودتان ببخشید.

باتشکر.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
مهدی طباطبائی

نظرات  (۱)

۰۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۹ Fatemeh sadatmand
پاسخ:
سلام قابل استفاده بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی