هیات فوتبال بندرشرفخانه

جام رمضان 1394
۰۹تیر

با سلام و شاد باش خدمت عزیزان بازدید کننده

ساعاتی پیش هشتمین روز مسابقات به اتمام رسید.

در بازی اول تیم های آذران طلعت شبستر و هریس به میدان رفتند که تیم آذران طلعت با نتیجه 12 بر 1 با قاطعیت حریف خود هریس را شکست داد.

تیم هریس. تیم آذران طلعت

تیم هریس. تیم آذران طلعت

تیم هریس. تیم آذران طلعت

تیم هریس. تیم آذران طلعت

بازی دوم  قرار بود بین تیم های شبستر 1 و شهید اکبر پور بندرشرفخانه برگزار شود ولی متاسفانه تیم فوتسال شبستر 1 بخاطر برخی دلایل نامعلوم در میدان حضور نیافتند و بازی 3 بر 0 به نفع تیم شهید اکبر پور به اتمام رسید. با اینکه تیم شهید اکبر پور در میدان حضور یافتند و دقایقی منتظر ماندند ولی از تیم شبستر 1 خبری نشد و سوت پایان بازی توسط داور محترم زده شد.

البته سخنانی از زبان برخی افراد و همشهریان تیم شبستر 1 به گوش میرسید که این تیم به دلیل بالا رفتن سن بازیکنانش و محروم بودن دو نفر از بازیکنان و اعتراض برخی بازیکنان خود به تیم داوری در میدان حضور نیافته اند.

با اینکه اکثر بازیکنان تیم های شهرستان  شبستر متشکل از سایر بازیکنان شهرهای اطراف شهرستان میباشند متاسفانه دیگر تیم شبستر 1 همچون گذشته ارایه کننده بازیهای دلچسب و زیبا نیست بازیکنان بسیار خوبی هم که در گذشته بسیار خوش تکنیک و درخشان ظاهر میشدند به دلیل بالارفتن میانگین سنی خود نمیتوانند بیش از حد خود را مقابل تیم های با میانگین سنی پایین نشان دهند و معمولا ناخودآگاه دچار حاشیه هایی میشوند که برخی مسایل غیر اخلاقی و اعتراض به داوری و ... را به همراه دارد.

به هر حال و در هر شرایط از محبوبیت بازیکنان خوش تکنیک این تیم که سال ها عمر خود را در میدان های مسابقه گذاشته اند کاسته نمیشود.

تیم هریس. تیم آذران طلعت

جناب آقای شهرام دلمقانی پیشکسوت ارزنده و با اخلاق شهرستان شبستر و مربی تیم های نونهالان شهرستان مهمان ویژه مسابقات در روز هشتم بودند.

با ارزوی تندرستی و سلامتی خدمت ایشان.

شهرام دلمقانی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
مهدی طباطبائی

نظرات  (۲)

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))
پاسخ:
ممنون از جملاتی که میزارید .قابل استفاده اند
۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۷ میثم احمدزاده
تبریک میگم به تیم آذران طلعت ... واقعا بازی فوق العاده ای بود
پاسخ:
سلام با تشکر از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی