هیات فوتبال بندرشرفخانه

جام رمضان 1394
۲۶تیر


با سلام و ضمن عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عیدسعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات دوستان عزیز.

باعنایات خاص باریتعالی مسابقه فینال جام رمضان گرامیداشت شهدای بندرشرفخانه با همت مسئولین ورزشی بندرشرفخانه و کمک های بی دریغ شهردار محترم و شورای محترم اسلامی شهر عزیزمان و همچنین بامساعدتها و حمایت های خاص ریاست محترم ورزش و جوانان شهرستان شبستر جناب آقای دهقان برگزار گردید.و مسابقات با خیر و خوشی و با قهرمانی تیم دنیزپلاست بندرشرفخانه به اتمام رسید.

تیم های قدرتمند کشاورزی علی بیگلو و بانک رفاه شیخ مرجان هم به مقام های دوم و سوم مسابقات دست یافتند.

در ابتدای مرحله پایانی مسابقات یک بازی نمادین بین دو تیم پیشکسوت بندرجوان بندرشرفخانه و تیم حسین عباسزاده قانچی برگزار شد.


برای اولین بار درسطح شهرستان ورود ورزشکاران به میدان مسابقه با روش متفاوتی انجام گردید بدین وسیله که گوینده محترم نام و شماره هریک از بازیکنان را صدا زده و بازیکن با تشویق تماشاگران وارد میدان میشد که این حرکت شور و هیجان خاصی را به ورزشگاه بخشیده بود.


تصاویر حین بازی و جنگندگی دو تیم که بلاخره پیروزی با نتیجه 4 بر 2 نصیب دنیز پلاست شد.


حضور پرشور و ستودنی تماشاگران عزیز نیز قابل تشکر و قدردانی فراوان میباشد.


در پایان مسابقه جناب آقای محسن احمدزاده از تیم شهیداکبرپور بندرشرفخانه بعنوان بهترین و خوش اخلاق ترین بازیکن جام شناخته شد و لوح تقدیر و جایزه ای ناقابل از دست جناب آقای دهقان دریافت نمود.همچنین کارشناسان فنی هیات فوتبال بندرشرفخانه آقای جبارهاشمزاده را از تیم دنیز پلاست بعنوان فنی ترین و بهترین بازیکن بزرگسال این دوره از مسابقات معرفی نمودند.آقایان حسن صبحی از تیم دنیزپلاست به عنوان بهترین سرمربی.محمد محمودزاده از شیخ مرجان بهترین سرپرست و توحید غفارزاده بهترین تماشاگر معرفی شدند و جوایزی از مسئولین دریافت نمودند.

لازم به ذکر است برای اولین بار در سطح شهرستان اهدای جوایز هم به سبک متفاوتی انجام گردید که در نوع خود زیبایی خاصی به اختتامیه جام بخشیده بود.


جانب آقای محمود زاده سرپرست تیم شیخ مرجان لوح اخلاق بهترین سرپرست و کاپ مقام سومی را دریافت نمودند.


مربی بازیکن تیم کشاورزی علی بیگلو آقای داود محمودی به عنوان نائب قهرمان کاپ مقام دومی را به نمایندگی از تیمشون دریافت نمودند.


عکس دسته جمعی تیم کشاورزی که ناراحتی از چهره هاشون پیداست بازیکنان بسیار خوب و آینده داری هستند امید واریم در سال بعد به مقام قهرمانی برسند.


اهدای مدال و کاپ قهرمانی به اعضای تیم دنیزپلاست و خوشحالی بازیکنان خوب این تیم.


حضور شهردار محترم.شورای محترم اسلامی بندررفخانه و مسئولین شهرستانی در این مسابقه از نکات ارزشمند وقابل توجه بود که در پایان به ما افتخار داده و با قهرمان این دوره از جام عکس یادگاری گرفتند.


از سمت چپ شهردار محترم شهربندرشرفخانه آفای مهندس مرادزاده.جناب آقای دهقان مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان.آقای حاج حسینی یکی از اعضای شورای شهر.که حضور این دوستان باعث افتخار بود.


آقای جبارهاشمزاده بازیکن فنی و بهترین بازیکن و آقای حسن صبحی بهترین سرمربی


بازیکنان و کادرفنی تیم دنیزپلاست.


نکته قابل تامل در این اتفاق تاریخی بزرگ دربندرشرفخانه غیبت خربنگار شهر بندرشرفخانه جناب آقای احمدی بود که برای همه همشهریان قابل تامل بود.

خبرنگار مخصوص صداوسیما از شهرتبریز در ورزشگاه حضور داشتند و مسابقه را از ابتدا تا انتها تحت پوشش قرار دادند.


تصویر یادگاری ام با آقای شناور سرپرست تیم و آقای صبحی سرمربی دنیز پلاست.


آقایان خالد هاجری و امیرساعی نیا از مسئولین برگزاری مسابقات.

در پایان با صحبت های مسوول برگزاری مسابقات آقای امیرساعی نیا شمارا به خداوند منان میسپارم.

بسم الاه ارحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر و جعلنا من خیر اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه

ضمن عرض سلام و عرض ادب محضر شما دوستان و جوانان و علاقمندان به ورزش و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران و سروران گرامی و تبریک پیشاپیش بمناسبت فرارسیدن عیدسعید فطر عیدالاکبر مسلمانان جهان

خداوند منان را شاکریم که اینبارهم با استعانت و مدد نمودن از درگاهش مسابقاتی را بعنوان گرامیداشت شهدای شهر عزیزمان قهرمانان واقعی تاریخ برگزار کردیم از همه دوستانی که در این راستا بنده و دوستانمان را همراهی کردند تقدیر و تشکر مینماییم و از عزیزانی که ایرادات مارا گوشزد نمودند قدردانی مینماییم و برای آندسته از عزیزان که نا آگاهانه و یا شاید مغرضانه سعی در تخریب و کم رنگ نمودن این کار گروهی بی نظیر بودند آرزوی اصلاح درونی داریم.باشد که به این سیل خروشان جوانان بپیوندند تا همگی در راستای پیشرفت ورزش شهر عزیزمون قدم برداریم.

در پایان هم از کلیه تیمهای مهمان حضوریافته در مسابقات نهایت تشکر و قدردانی میکنیم و امیدواریم که نواقص کار ما را نیز به بزرگی خودشان ببخشند.

با آرزوی توفیق و سلامتی خدمت سروران عزیز.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
مهدی طباطبائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی