هیات فوتبال بندرشرفخانه

جام رمضان 1394
۱۲تیر

با سلام و عرض ادب

قبل از هر سخنی متذکر شوم که تصاویر پست قبلی (روز نهم مسابقات) درست شدند و در مطلب مربوطه انتشار یافتند.

اولین روز مرحله گروهی ساعاتی پیش شروع شد و ساعتی قبل نیز به اتمام رسید در ادامه مسابقات و بازی نخست گروهی تیم های آذران طلعت شبستر و دنیز پلاست بندر شرفخانه مقابل هم به میدان مسابقه رفتند و نتیجه بازی 2 بر 2 مساوی شد.



سپس در بازی دوم دو تیم شهید اکبرپور بندرشرفخانه و بانک رفاه دیزج شیخ مرجان مقابل هم به میدان مسابقه رفتند که حاصل بازی برد 3 بر 2 به نفع تیم شهید اکبرپور بندرشرفخانه بود.

وظیفه خود میدانم از بازیکنان.سرپرست و مربیان تیم بانک رفاه دیزج شیخ مرجان به جهت ارائه بازی فنی و بسیار خوب و رعایت اخلاق و ادب در میدان ورزشی که علیرغم شکست یک بازی منطقی از خود به نمایش گذاشتند و اخلاق و ادب را در میدان مسابقه رعایت کردند تشکر نمایم.امید است این اخلاقیات در بازیکنان و کادرفنی دیگر تیم ها نیز نهادینه گردد.

همچنین لازم به توضیح است که سرپرست تیم شهید اکبرپور نیز بر خلاف برد در مسابقه تنشهایی در پایان بازی ایجاد نمودند که قرار است مسئولین هیئت فوتبال در جلسه ای فوری تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.


بین دو نیمه در بازی دوم چند دقیقه ای برق کل سالن ورزشی و شهر به طور ناگهانی قطع شد.این موضوع برای ساکنین شهر بسیار عادی شده است ولی مهمانان حاضر در سالن ورزشی بسیار متعجب و کنجکاو بودند که عامل قطع و وصل شدن ناگهانی برق در چیست.


آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟

با تشکر از زحمات بی وقفه خبرنگار محترم شهرستان ولی خیلی زود تر از این ها منتظر حضور ایشان و پوشش خبری مسابقات بودیم.

به هر حال خسته نباشید عرض میکنم خدمت خبرنگار محترم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
مهدی طباطبائی

نظرات  (۱)

واقعا عالی بود کل وبتون سلامت باشین و تندرست
پاسخ:
بازم متشکرم از حضور گرمتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی