هیات فوتبال بندرشرفخانه

جام رمضان 1394
۲۳تیر

با سلام و درود خدمت هموطنان عزیز

پس از چند روز تعطیلی جام رمضان بندرشرفخانه به مناسبت شب های پر فیض قدر.ساعاتی قبل مجددا مسابقات شروع شدند و مرحله نیمه نهایی را برگزار کردند.

چهار تیم صعود کننده در دو بازی حساس مقابل هم قرار گرفتند و فینالیست های این دوره از جام را مشخص کردند.

به این ترتیب در بازی اول تیم های کشاورزی علی بیگلو و بانک رفاه شیخ مرجان به میدان رفتند که نتیجه حاصله برد 4 بر 3 به نفع کشاورزی علی بیگلو شد.

برای دومین بار لازم میدانم از تیم بانک رفاه تشکر و قدردانی نمایم که علیرغم شکست و از دست دادن فینال با رعایت اخلاق خوب ورزشی نشانگر فرهنگ و آداب بالای شهرشان در حوزه ورزشی در شهر ما شدند.


سپس در بازی دوم تیم های دنیزپلاست بندرشرفخانه و عقاب شبستر مقابل یکدیگر به میدان رفتند و نتیجه بازی این مسابقه هم مشابه بازی قبل 4 بر 3 به نفع دنیز پلاست شد.

میتوان گفت تیم عقاب یکی از بهترین تیم های فوتسال در سطح منطقه میباشد که نظم و انسجام بازیکنان این تیم زبان زد خاص و عام است.


خوشحالی بازیکنان و کادر فنی دنیز پلاست پس از پیروزی و راه یابی به فینال

به این ترتیب دو تیم کشاورزی علی بیگلو و دنیز پلاست بندرشرفخانه فینالیست شدند و تیم های عقاب شبستر و بانک رفاه شیخ مرجان مرحله رده بندی را برگزار میکنند.

برای تمامی تیم ها آرزوی سلامتی و موفقیت میکنیم.


تعدادی از تماشاگران عزیز و فهیم در باز های نیمه نهایی.


تصویر زیر چهره سه عزیز زحمت کش را نشان میدهد آقای ساعی نیا و باقری که معرف حضورتان هستند ولی در سمت راست تصویر آقای مرتضی اسدالهی را مشاهده میکنید که از پیشکسوتان و حامیان ورزشی شهر توریستی بندرشرفخانه میباشند.

با آرزوی سربلندی و موفقیت برای این سه عزیز زحمت کش.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
مهدی طباطبائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی